نوشته شده توسط : mary

رستورانهای معروف دبی

 

رستوران کلبه ماهی دبی یک رستوران معروف به همراه غذاهای دریایی می باشد که مسافران تور دبی می توانند لذت صرف یک غذای دریایی عالی را با بهترین کیفیت ممکن به همراه سالادهای سبزیجات متفاوت داشته باشند. در این رستوران از ادویه های سنتی در غذاها استفاده می شود . در این رستوران در تور دبی 95 می توانید غذاهای دریایی از جمله شاه ماهی، شری، Hamour، کفال شاه ماهی، کفال، میگو، خرچنگ، ماهی خال مخالی، و غیره را تجربه کنید.

 

 

رستوران ایرانی دو طبقه جام جم در خیابان ساحل جمیرا قرار دارد و بسیار بزرگ و جادار می باشد. این رستوران با محیط بسیار آرامش بخش و کارکنان مودب و خدمت رسان، فضای گرمی را برای صرف غذا در تور لحظه آخری دبی پدید آورده است. در این رستوران موسیقی زنده نواخته می شود و با توجه به کیفیت خوب غذاهای آن از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد.در این رستوران علاوه بر غذهای ایرانی، غذاهای مدیترانه ای و انواع چای و قهوه نیز برای مسافران تور دبی بهار 95 سرو می شود. در رستوران جام جم  امکان نشستن در فضای باز و باغ نیز وجود دارد و مسافران تور دبی می توانند در این رستوران آرام و دنج لحظات خوبی را سپری کنند.

 

رستوران جام جم دبی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف دبی , رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 

 

هتل باب الشمس دبی یکی از هتلهای پنج ستاره شیک و لوکس دبی می باشد که به سبک قلعه‏ های سنتی عربی ساخته شده است و اقامت در آن در تور دبی تجربه‌ای بی‌نظیر از بیابان است. محوطه‌ی فرح‌بخش هتل با چشمه، باغ‏های سرسبز و کوچه‏ های سنگفرش‌ شده , ۱۰۵ اتاق‏ مهمان بسیار زیبا می‏رسند که به سبک و سیاق عربی آراسته شده ‏اند.این هتل همچون دروازه‏ای رو به خورشید معبدی از آرامش، صلح و سکون عربی است.این هتل استانداردهای جهانی را هم در غذا و هم در خدمات برای مسافران تور دبی خرداد 95 رعایت می‏کند که از غذاهای سنتی رستوران صحرای الخذیره (Al Hadheerah Desert) تا غذاهای بین‏ المللی رستوران الفرسان (Al Forsan)، تمام ذائقه‌ها را خشنود می‌کنند.این هتل اتاق‏هایی بسیار عالی به سبک عربی روستایی در اختیار مهمانان تور دبی قرار می‏دهد که در گروه‏های شانزده‌تایی در دو طبقه ساختمان واقع شده‏ اند. امکانات هر اتاق شامل دوش، وان، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره ‏ای، رادیو، اینترنت , امکانات ماساژدرمانی، صرافی، کلاب کودکان، رستوران، امکانات کنفرانس و اجاره‏ دوچرخه در تور لحظه آخری دبی می باشد.

 

هتل باب الشمس دبی

 

هتل باب الشمس دبی

 

هتل باب الشمس دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل باب الشمس دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتلهای سه ستاره در دبی

 

هتل لردز دبی يكي از بهترين هتل هاي سه ستاره منطقه ديره دبي مي باشد که كاركنان هتل لردز با مهرباني و احترام فراوان آماده خدمتگزاري به مهمانان خود هستند. از ويژگي هاي منحصر به فرد اين هتل 3 ستاره با 117 اتاق داشتن يك فروشگاه و یک صرافي براي راحتي و رفاه مسافران تور دبی مي باشد.از امکانات ورزشي هتل لردز مي توان به سالن بدنسازي , سالن بيليارد , استخر روباز , رستوران , بار , بوفه صبحانه و... اشاره كرد. علاوه بر اين غذاهاي رستوران اين هتل بسيار لذيذ و خوشمزه است و مسافران تور دبی اردیبهشت 95 با اقامت در اين هتل 3 ستاره مي توانند طعم غذاهاي لذيذ را بچشند. از ديگر امكانات هتل لردز داشتن اتاق بازي براي كودكان مي باشد كه آسايش را براي خانواده ها فراهم آورده است.

 

 

 

 

هتل پالم دبی Dubai Palm Hotel از جمله هتل های سه ستاره مدرن دبی می باشد که در خیابان المطینه و در قلب مراکز تجاری شهر دبی واقع شده است. موقعیت جغرافیایی خوب ، برخورداری از امکانات به روز، اتاقهای دلباز که به تازگی مرمت شده اند و از طراحی زیبا و دلنشینی برخوردارند , رعایت تمیزی و بهداشت و قیمت مناسب باعث شده که هتل پالم دبی به یکی از محبوب ترین هتل های 3 ستاره دبی در تور دبی تعطیلات اردیبهشت 95 تبدیل شود .یکی از نکات مهم دیگر در ارتباط با هتل پالم دبی این است که اکثرا هموطنان ایرانی در آن اقامت داشته که باعث شده محیط هتل دوستانه تر شود.هزینه اقامت در این اتاق های زیبا بسیار مناسب بوده و پذیرای میهمانانی در تور دبی با هر توان مالی خواهد بود .

مبلمانی مدرن و راحت و فضایی دنج برای ایجاد آسایش میهمانان تور دبی تدارک دیده شده است . هر اتاق در این هتل دارای یک بالکن با چشم انداز شهر توریستی دبی بوده و دارای امکاناتی کامل از قبیل حمام ، سشوار ، سیستم سرمایشی، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن ، یخچال ، و سیستم تهویه مطبوع در تور لحظه آخری دبی می باشد .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره در دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

دیدنی های معروف در دبی

 

 

برج ساعت دیره دبی نام یک میدان در دبی و از جاذبه های گردشگری تور دبی می باشد که توسط مهندس ادگار بابلیک در خارج از کشور طراحي شده و توسط يک سازنده محلي ناشناخته در سال 1964 ساخته شد. هم اکنون منطقه اطراف فلکه برج ساعت از نظر تجاری دارای اهمیت قابل توجهی است.در تور دبی تعطیلات بهمن 94 از این برج دیدن کنید. این میدان در منطقه شرقی دبی به نام دیره واقع شده است.میدان ساعت دیره خیابان‌های ام‌هریر، المکتوم و ابوبکر را به هم متصل می‌کند. برج ساعت دیره در بین فارسی‌ زبانان بیشتر با نام میدان ساعت شناخته شده است .برج ساعت دیره از سال 1972 در خارج از کشور به عنوان يک نماد دبي برای بازدید در تور لحظه آخری دبی  مرمت شد.در محوطه اطراف برج ساعت ديره دفاتر بسيار مهم تجاري که شامل خطوط هوايي بزرگ بين المللي فعال در دبی است قرار گرفته اند.

 

 

 

 

دهکده جهانی در دبی یکی از مقاصد گردشگری و فرهنگی منحصر به فرد در دبی می باشد که در سال ۱۹۹۷ روبه روی شهرداری دبی تاسیس شد و بعدها از آن جا به فستیوال سیتی دبی منتقل شد. تا اینکه در سال ۲۰۰۵ به طور دائم به خروجی جاده ۳۷ امارات منتقل شد. در طول ۱۵ سال گذشته این مرکز طیف وسیعی از انواع امکانات تفریحی و سرگرمی به بیش از میلیون ها گردشگر تور لحظه آخری دبی ارائه می کند. این مرکز دارای فروشگاه ها و مراکز خرید نیز می باشد و در 5 ماه از سال آماده استقبال از مسافران تور دبی می باشد. در سکوها و غرفه های ویژه هر کشور از سرتاسر دنیا فرهنگ ، نمایش ها ، جاذبه ها و اقلام و غذاهای خود را برای فروش عرضه می کنند. برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان در تور دبی تعطیلات زمستان 94 در بازدیدهای متعدد موارد بسیاری وجود دارد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های معروف در دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتلهای پنج ستاره معروف دبی

 

 

هتل زعبیل سرا دبی از دیگر هتل های بسیار  لوکس و مثال زدنی جزیره مصنوعی پالم جمیرا می باشد.این هتل 6 طبقه با 405 اتاق و سوئیت بی نظیر می باشد و تمامی اتاق ها رو به دریا مجهز می باشند . طراحی رستوران ها بسیار زیبا و در تزئینات داخلی آن طلا به کار رفته است. در تور دبی تعطیلات زمستان 94 حتما در این هتل اقامت کنید.سرویس های حمام این هتل شیشه ای و به سبک شرقی ساخته شده است. این هتل 4 سوئیت دارد که این 4 سوئیت سونا های اختصاصی دارد و در اتاق های این هتل سرویس حمام برای گردشگران تور دبی به گونه ای ساخته شده است که دارای دربهای پنجره ای شکل و کاملاً به سبک شرقی ساخته شده است.


این هتل همانند قصری است با شکوه که به سبک دوره ی عثمانی ساخته شده و هزینه ی بسیاری برای طراحی این دکور صرف گردیده است . اقامت در این هتل در تور دبی نوروز 95 سرشار از خاطره می باشد.طلایی که در ساخت این هتل استفاده شده 3 برابر طلای استفاده شده در هتل برج العرب می باشد. در اکثر نقاط این هتل سنگ مرمر بکار رفته و در انتخاب سنگ ها دقت بسیار شده است که از بهترین سنگ های موجود در دنیا باشند. از لوستر های بسیار بزرگ و باشکوهی برای روشنایی این هتل برای مسافران تور دبی استفاده گردیده است که حداقل 2 میلیون دلار هزینه داشته است و دست ساز می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه 40 دقیقه است .

امکانات هتل در تور دبی بهمن 94 شامل :
صرف صبحانه ، پارک آبی ، سرویس رایگان به مراکز خرید و فروشگاه ها ، دستگاه چای ساز و قهوه ساز با چای و قهوه در تمامی اتاق ها، زمین تنیس ، سالن آرایشگاه ، استخر روباز با جکوزی ،استخر سرپوشیده ، استخر برای کودکان، 3 سونا، 12 اتاق ماساژ که در حیاط واقع شده است ،  ساحل اختصاصی خلیج فارس و ....

 

 

 

 

هتل مدیا روتانا دبی  یکی از هتل 5 ستاره و مجلل شهر است که در بخش بر دبی و در فاصله اندکی از اینترنت سیتی و شهر رسانه دبی قرار گرفته است . هتل مدیا روتانا دبی با امکاناتی عالی و درجه یک از میهمانان تور دبی پذیرایی کرده و اقامتی خاطره انگیز را برایشان به ارمغان می آورد .این هتل به تعداد زیادی از جاذبه های توریستی شهر هم با ترانسفر رایگان هتل و هم با وسایل نقیله عمومی دسترسی دارد. در چند قدمی این هتل ایستگاه مترو واقع شده است. فروشگاه های زیادی در این هتل برای راحتی مسافران تور دبی در نظر گرفته شده است. در این هتل یک صرافی و اتاق جلسه برای دسترسی میهمانان تور دبی 95  وجود دارد.اتاقهای هتل مدیا روتانا دبی مشتمل بر 441 اتاق لوکس و مجلل خانوادگی ،وی آی پی ، پاک و بدون دخانیات ، ضد صدا ، سوئیت و سوئیت ماه عسل می باشد . کلیه اتاق ها مجهز به بالکن بوده و برای تمامی گردشگران تور دبی نوروز 95 رضایت بخش هستند . فضای بزرگ اتاقها ، تخت و مبلمانی راحت ، سیستم تهویه مطبوع ، وان و کابین دوش ، سرویسهای بهداشتی مجلل ، چای / قهوه ساز ، امکان سرو صبحانه در اتاق و ... همه و همه دست به دست هم داده تا اقامتی آرامش بخش را برای میهمانان تور دبی تعطیلات عید 95  این هتل 5 ستاره ایجاد نمایند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره معروف دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتلهای سه ستاره معروف دبی

 

 

هتل ارکید دبی، در قلب دیره و در مکانی مناسب در خیابان شیک Al Rigga واقع، و در مجاورت آبنمای دبی و بسیاری از جاذبه های برتر شهر قرار گرفته است. هتل دارای 84 اتاق راحت میباشد که هریک به تمیزی تزئین شده و از امکانات اختصاصی برخوردارند. میهمانان تور دبی میتوانند از تنوع غذایی ارائه شده در رستوران بین المللی هتل، که در پخت خوراکهای قاره ای و دریایی محلی مهارت دارد لذت ببرند. هتل همچنین با داشتن باشگاه های شبانه متعدد و تریاهای مفرح از مزيت خاصي در تور لحظه آخری دبی  برخوردار مي باشد. امکانات سرگرم کننده هتل از استخر واقع در پشت بام با دمای کنترل شده، جکوزی، سونا و اتاق بخار تشکیل شده است. ساحل دوستان میتوانند با استفاده از سرویس ترانسفر قابل تمجید هتل به یکی از سواحل زیبای عمومی تور دبی زمستان 94 دست یابند. هتل Orchid Hotel، از لحاظ دسترسی به اقصی نقاط ناحیه پررفت و آمد دیره در مکانی عالی واقع شده و براحتی میتوان از هتل به مراکز خرید بیشماری از جمله بازار عربی طلا دست یافت.

 

 

هتل فونیکس دبی یکی از هتل های ارزان دبی اما با کیفیت بشمار میرود که افراد زیادی این هتل را برای اقامت تور دبی بر می گزینند. هتل فونیکس دبی در فاصله بسیار کمی از میدان نصر واقع شده و فاصله تقریبی آن با فرودگاه ۲۰ دقیقه و فاصله آن از بازار الغریر که از قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی است و همچنین از بازار ادویه فروشان نیز ۲۰ دقیقه است.با اقامت در هتل فونیکس تعطیلات دلپذیری در انتظارتان خواهد بود. میهمانان تور دبی 95 می توانند از امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ , مرکز سلامت و آبگرم استفاده کنند. یک آرایشگاه در هتل فونیکس وجود دارد که شما می توانید در تور لحظه آخری دبی از خدمات زیبایی آن بهره ببرید.این هتل دارای یک رستوران بزرگ است که انواع غذاهای متنوع با کیفیت عالی را به شما ارایه می دهد. کارکنان مهربان و با دقت هتل با آشنایی با سه زبان انگلیسی ، روسی و عربی ، آماده خدمت رسانی به شما مهمانان عزیز تور دبی می باشند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

تفریحات معروف در دبی

 

یکی از لذت بخش ترین تفریحات دبی که گردشگران تور دبی باید برای استفاده از این تور باید حتما وقت رزرو کنند و مسلما به دلایل امنیتی کپی گذر نامه خود را همراه داشته باشند تور هلیکوپتر دبی است .تماشای دبی با پرواز هلیکوپتر بر فراز آسمان دبی تجربه ای خاص و خاطره انگیز است. با پرواز بر در آسمان دبی میتوانید این منطقه را با تمام دیدنی های دبی ،هتل های دبی از جمله هتل 7 ستاره جهان ،هتل برج العرب، جزایر پالم دبی ببینید.با پرواز بالای جزیره جهان که به شکل قاره ها و کشورهای جهان است حس خوشایندی به انسان در تور دبی 95  دست میدهد.مدت این تور به طور معمول 15 دقیقه بود و غالب پرواز ها با 4 یا نهایتا 5 مسافر انجام خواهد شد. برخی آژانس های مسافرتی که خدمات تور دبی را ارائه می دهند،تخفیف هایی برای تور هلیکوپتر در نظر میگیرند.

 

 

 

صحرا گردی در دبی يکی از معروفترين دیدنی ها و تفریحات تور دبی می باشد که هدف اصلی در ارائه اين تور، نشان دادن چهره واقعی کوير و زندگی باديه نشينان به بازديدکنندگان تور دبی بهمن 94  می باشد. مدت زمان اين تور می تواند بين چند ساعت تا چند روز متفاوت باشد. در رايج ترين تور شما حدود ساعت 3 يا چهار بعد از ظهر به طرف صحرا حرکت کرده و در اولين قسمت با ماشين های چهار محور به گردش در ميان تپه های شنی کوير می پردازيد. سپس به يک کمپ می رسيد که بصورت سنتی ساخته شده است.صرف شام و نوشيدنی، استفاده از بوفه کامل در زير آسمان زيبا کوير از برنامه های اين قسمت می باشد. اين تور با بازگشت به شهر در حدود ساعت 10 شب پايان می يابد. در تور دبی تعطیلات بهمن 94 حتما از این تفریح استفاده کنید.در تورهاي يک روزه و يا چند روزه، برنامه هايی از قبيل ديدار از وادی ها و روستاها، مزارع پرورش شتر در کوير، ديدار از کوههای حجر، ديدار از منطقه زيبا و خوش آب و هوای حتا، شنا در استخرها و چشمه های اين منطقه، توقف در هتل حتا، صرف غذا در اين هتل و استفاده از امکانات ورزشی آن، ديدار از قديمی ترين مسجد امارات و حضور در جمعه بازار برای گردشگران تور دبی در نظر گرفته شده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات معروف در دبی,تفریحات دبی,بهترین تفریحات دبی,سرگرمی های دبی,جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتلهای چهار ستاره دبی

 

 

هتل کاپتورن دبی یکی از هتل های معروف در دبی است که رتبه ی ۴ ستاره دارد و در موقعیتی عالی از شهر نزدیک بازار خرید دیره قرار دارد. تعداد اتاق ها و سوییت های هتل ۱۸۸ واحد است که همه دارای امکانات و شرایط خوبی هستند.بسیاری از واحد ها دارای بالکن اختصاصی با چشم انداز عالی هستند که مناظر زیبایی را پیش روی مسافران تور دبی باز می کنند. از جمله این چشم اندازها آب نمای مشهور دبی می باشد. برای صرف غذا و نوشیدنی می توانید از ۴ رستوران و آب میوه سرای هتل استفاده کنید.منوی رستوران منوی بسیار قوی است که هر گونه غذای محلی و بین المللی در آن برای گردشگران تور دبی بهمن 94 یافت می شود.  یکی از رستوران ها صرفا به طبخ و ارائه ی غذاهای عربی می پردازد.برای استفاده از باشگاه خانم ها و آقایان به طور مجزا دارای محدودیت ساعت دارند بنابراین برنامه ی استفاده از امکانات را از هتل در تور دبی جویا شوید. استخر سرپوشیده ی هتل یکی از بخش هایی است که در فصول سرد مخصوصا زمستان پر رونق تر می شود.

 دیگر امکانات هتل برای گردشگران تور دبی زمستان 94 شامل :

سرویس نگهداری کودکان , ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , اتاقهای خالی از حساسیت , اتاق های خانوادگی , مرکز بدنسازی , بیلیارد , زمین گلف, خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی , خدمات کفش و واکس ,  کرایه ماشین , فکس و کپی , مرکز تجارت , خدمات تهیه بلیط , رستوران , پذیرش شبانه روزی , روزنامه , اتاقهای پاک وبدون سیگار , آسانسور , پذیرش و تحویل سریع , گاوصندوق , انبار بار و چمدان , تهویه , اتاقهای ضد صدا , منطقه بدون سیگار و.. می باشد.

 

 

هتل دلمون دبی واقع در مرکز شهر و در مجاورت مرکز خرید Al Ghura , اقامت راحتی را با هزینه مناسب به میهانان خود ارائه میدهد.این هتل با تفریحگاهها و فرودگاه بین المللی دبی 5 کیلومتر فاصله دارد. موقعیت جغرافیایی مناسب هتل نسبت به متروی Al Riqa، برج ساعت دبی و آبنمای دبی موجب شده تا هتل چه برای گردشگران تور دبی که به گشت و گذار میپردازند و چه مسافران کاری که کار و کنفرانس پیش رو دارند به پایگاهي عالی تبدیل شود. ایاب وذهاب روزانه و رایگان به ساحل، مراکز خرید و مرکز تجارت جهانی به هنگام برپایی نمایشگاه های عمده در اختیار علاقه مندان قرارداده شده است.در تور دبی تعطیلات عید 95 حتما در این هتل اقامت کنید. هتل، ترانسفر رایگان به فرودگاه بین المللی دبی را نیز تدارک دیده است ( با اعلان قبلي48 ساعته). اتاق های هتل، راحت بوده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع و تمامی امکانات رفاهی مدرن میباشند. هتل دارای یک رستوران اصلی، عربی، فیلیپینی و ایرانی میباشد که انواع خوراکهای بین المللی را سرو میکنند. به منظور رفاه حال مسافرین تور دبی ویلچرسوار جلوی ورودی هتل، اتاق ها، رستوران ها و سایر اماکن عمومی سطح شیب داری ساخته شده است. در صورت درخواست مسافرین ناتوان و ویلچرسوار در تور دبی نوروز 95 ، اتاقهای ویژه در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

رستوران ایرانی قصر آریا دبی

رستوران قصر آریا دبی را می توان  در منطقه دیره در هتل کنکورد پیدا کرد  و جز بهترین رستوران های ایرانی در دبی برای گردشگران تور دبی زمستان 94 می باشد . در این رستوران انواع مختلف کباب ها، خورشت ها که با مواد اولیه تازه پخته می شود و آماده است. مسافران تور دبی تعطیلات دی ماه 94 می توانند به این رستوران ایرانی معروف رفته و وقت ناهار یا شام خوبی را با خوشمزه ترین خوراکها سپری کنند . کارکنان این هتل با کمال احترام از گردشگران تور دبی دی ماه 94 استقبال خواهند کرد.

 


 

رستوران جام جم دبی

تور دبی رستوران ایرانی جام جم

رستوران جام جم دبیاز رستوران های ایرانی منطقه ساحل جمیرا می باشد که بسیار بزرگ و متشکل از دو طبقه است. این رستوران باداشتن پرسنلی خبره و مودب فضای گرمی را برای شما گردشران عزیز تور دبی آذر 94 که این رستوران را برای نوش جان کردن غذا انتخاب کرده اید، فراهم آورده است. این رستوران غذاهای لذیذ با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب را برای مهمانان خود سرو می کند.

تور دبی رستوران ایرانی جام جم

لازم به ذکر است که این رستوران علاوه بر غذای ایرانی غذاهای مدیترانه ای نیز سرو می کند. علاوه بر این در رستوران جام جم چای و قهوه نیز سرو می شود که گردشگران عزیز تور دبی تعطیلات پاییز 94 پس از نوش جان کردن غذای خود می توانند در فضای باز یا باغ این رستوران یک چای لذیذ را نوش جان کنند و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند. 

تور دبی ستوران ایرانی جام جم

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های ایرانی دبی, رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های درجه یک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل آواری دبی

هتل آواری دبی هتلی 4 ستاره واقع در منطقه دیره دبی می باشد و همچنین نزدیک به میدان ساعت و در خیابان مهم و شلوغ الرقه می باشد . این هتل دارای 178 اتاق بسیار شیک و مجهز به امکانات به روز هتلداری می باشد ، همچنین قابل ذکر است که این هتل نزدیک به ایستگاه مترو بوده و رفت و آمد را برای گردشگران تور دبی راحت کرده است . فاصله فرودگاه تا هتل آواری دبی 5 کیلومتر می باشد و هتل داراای خدمات رایگان رفت و برگشت میهمانان خود به پارک ساحلی الممروز و تعدادی مرکز خرید می باشد .از امکانات مهم این هتل می توان به تهویه ، گرمایش ، ماسااژ ، باشگاه بدن سازی ، استخر روباز ، صندق امانات و همچنین برای مسافران تور دبی که با کودک خود سفر می کنند خدمات نگهداری از کودک را ارئه می کنن دد . شما می توانید با اقامت در هتل آواری دبی یک سفر به یاد ماندنی در دبی را تجربه کنید .

 

 

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی هتلی 4 ستاره واقع در خیابان شیخ زاید دبی می باشد که دارای 1010 اتاق می باشد که مجهزند به بهترین امکانات روز هتلداری و همچنین قابل ذکر است که این هتل برای مسافرانی که با کودک خود سفر میکنند اگر کودک زیر 3 سال باشد رایگان در نظر گرفته می شود . هتل گلوریا دبی یک خروجی مخصوص به سمت مترو دارد که گردشگران تور دبی می توانند به راحتی از آن بهره مند شوند . از امکانات قابل ذکر هتل می توان به اتاق جلسه ، صرافی ، پارکینگ ، فروشگاه ، صندق امانات ، استخر روباز ، باشگاه بدن سازی ، زمین گلف ، سونا و جکوزی و . . . اشاره کرد .

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 4 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل سوفیتلی دبی

هتل سوفیتلی دبی هتل 5 ستاره که در کنار دریای خلیج فارس قرار دارد و دارای امکانات روز هتلداری برای میهمانان تور دبی آذر 94 می باشد که شامل امکانات تفریحی و رفاهی است از جمله سرویس های کامل در اتاق های آن و رستوران های لوکس ، استخر سرباز ، تراس ، زمین گلف ، سونا ، ماساژ ، قایق ،خشکشویی ، پرستار بچه ، فروشگاه و . . . می باشد . مسافران تور دبی پاییز 94  می توانند از این امکانات استفاده کرده و سفری راحت را در هتل سوفیتلی دبی تجربه کنند . برای علاقه مندان به غذاهای ایتالیایی قابل ذکر است رستوران روکوکو نیز در این هتل قرار دارد . همچنین این هتل دارای منظره های زیبایی می باشد و بالکن های اتاق های هتل رو به دریا نمای بسیار چشم نوازی دارد. یک نکته دیگر برایگردشگران تور دبی تعطیلات پاییز 94 ، کارکنان هتل سوفیتلی دبی به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند و به راحتی پاسخگوی نیاز های شما هستند.

 

هتل زعبیل سرای دبی

هتل زعبیل سرای دبی هتلی 5 ستاره واقع در منطقه پالم جمیرا دبی می باشد ، این هتل دارای 405 اتاق در 6 طبقه می باشد که همه ی آنها نمایی زیبا رو به دریا دارند . فاصله این هتل تا مرکز خرید دبی 20 دقیقه می باشد ، از امکانات اتاق های این هتل  برای میهمانان تور دبی دی ماه 94 می توان به تلفن ، یخچال ، تلویزیون ، گاو صندق و جکوزی اشاره کرد . از دیگر امکانات  هتل زعبیل سرای دبی که برای میهمانان تور دبی تعطیلات دی ماه 94  فراهم گشته است رستوران ، زمین تنیس ، آرایشگاه ، استخر روباز ، استخر برای کودکان ، حمام ترکی ، سونا ، اتاق آب درمانی ، پارکینگ اختصاصی و . . . می باشد . فاصله فرودگاه تا این هتل 45 دقیقه می باشد . همچنین قابل ذکر که هتل زعبیل سرای دبی برای مسافران تور دبی زمستان 94 که با کودک خود سفر می کنند خدمات نگهداری از کودک را به آنها ارائه می کند .

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

بازار طلا در دبی

بازار طلای در دبی از مهمترین بازار های طلای دنیا می باشد که معاملات بزرگ طلا در آن انجام می شود و همچنین از جاذبه های شهر دبی به حساب می رود . قابل ذکر است که 20% معاملات طلای جهان در این مجموعه انجام می شود که 65% آن توسط گردشگران تور دبی تعطیلات پاییز 94 و مابقی توسط اهالی دبی انجام می شود . اگر قصد خرید ندارید می توانید به بازدید بازار طلای در دبی رفته و تماشای آن لذت ببرید. از لحاظ موقعیت مکانی این بازار در مطقه الراس دیره قرار دارد . افرادی که با توردبی سفر می کنند آنچه در بازار به چشم می بینند گردنبند ، النگو ، سنجاق سینه و. . . می باشد که برای گردشگران تور دبی پاییز 94  جذاب می باشد . در زمان غروب خورشید بازار طلای در دبی بسیار شلوغ و پر رفت و آمد می شود و همچنین قابل ذکر است که قیمت طلا در این بازار نسبت به جاهای دیگر پایین تر است.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بازار طلا در دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مرکز خرید الواحه دبی

مرکز خرید الواحه دبی مجموعه ای تجاری شامل 70 فروشگاه در 4 طبقه می باشد که در سال 2009 بازسازی شده و دوباره بازگشایی گشته است وبین مسافران تور دبی تعطیلات دی ماه 94 معروف است، دلیل بازسازی این مرکز خرید آتش سوزی ۀن در سال 2005 می باشد. بعد از بازگشایی مجدد آن این مرکز خرید به یکی از بهترین مجموعه های تجاری دبی تبدیل شد . مرکز خرید الواحه دبی پذیرای گردشگران تور دبی زمستان 94 می باشند ، آنها می توانند کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

 

مرکز خرید مزایا دبی

مرکز خرید مزایا دبی مجموعه ای تجاری که شامل 48 دفتر تجاری و تفریحی در دو طبقه می باشد که در سال 200 در جاده شیخ زاید دبی تاسیس گردید. مسافران تور دبی آذر 94 بدانید که فاصله فرودگاه تا این مرکز خرید 15 دقیقه می باشد و 20 دقیقه تا منطقه آزاد جبل علی فاصله دارد. مساافران و گردشگران تور دبی دی ماه 94 می توانند به مرکز خرید مزایا دبی رفته و کالاهایی با قیمت ارزان را خریداری کنند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل پولمن سیتی سنتر دبی

هتل 5 ستارهپولمن سیتی سنترتور دبی پاییز 94در کنار ایستگاه مترو سیتی سنتر دیره ساخته شده است و دارای تعدادی از رستوران های خوب می باشد . ای هتل شامل 317 اتاق می باشد که مجهز به امکانات تلویزیون، ماهواره و ... هستند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی می باشد. منطقه دیره برای مسافرینی که علاقه مند به بیزنس و مراکز خرید هستند مناسب می باشد.گردشکران تور دبی می توانند در این هتل اقامت خوب و راحتی داشته باشند.

امکانات هتل پولمن سیتی سنتر دبی شامل :

استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، دارت، بولینگ، سونا، باشگاه، سولاریوم، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، سرویس بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، اتاق وی آی پی، روزنامه، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.تور دبی پاییز 94

 


 

 هتل القصر مدینات دبی 

هتل 5 ستاره القصر مدینات در ساحل جمیرا ساخته شده و دارای 2 کیلو متر ساحل اختصاصی می باشد. از این هتل به پارک آبی وایلد وادی از طریق یک کانال آبی راه ارتباطی وجود دارد و گردشگران تور دبی این هتل می توانند از تفریحات مفرح این پارک استفاده کنند. هتل همچنین در کنار بازار مدینات جمیرا قرار دارد. فاصله هتل تا شهر اینترنتی دبی 15 دقیقهبا ماشین می باشد. هتل القصر مدینات  292 اتاق دارد که چشم انداز خلیج فارس یا باغ دارند.تور دبی زمستان 94یک رستوان دریایی در ساحل این هتل در کنار خلیج فارس قرار دارد که مهمانانمی توانند انواع غذاهای خوشمزه دریایی را در این رستوران میل کنند علاوه بر این رستوران این هتل رستوران های زیاد و متنوع دیگری نیز دارد. 

امکانات هتل القصر مدینات دبی شامل :

تراس، زمین تنیس، استخر سر باز، زمین گلف، پینگ پونگ، موج سواری، شیرجه، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته،  عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، خدمات گردشگری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.تور دبی زمستان 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مرکز خرید ابرج دبی

این مرکز خرید در سال 2006 در منطقه تجاری دیره دبی در خیابان ال سیخا تاسیس شده است .تور دبی زمستان 94در سه طبقه از این مرکز , انواع مغازه ها و بوتیک ها به فروش جواهرات, لوازم الکتریکی, عطر و وسایل آرایشی , پوشاک و لباس , کیف و کفش و... می پردازند . در این مرکز خرید رستوران هایی وجود دارد که می توانید انواع غذاهای دریایی و بین المللی را در آن جا میل فرمایید.یک مرکز تجاری مدرن نیز در این مرکز وجود دارد که به شرکت های مختلف خدمات ارائه می دهد و فستیوال های مختلفی نیز در این مرکز برگزار می گردد. این مرکز در روبروی ایستگاه اتوبوس قرار دارد و گردشگران تور دبی به راحتی می توانند در این مرکز مشغول خرید شوند .

 


بازار پارچه در دبی

 گردشگران تور دبی در این بازار میتوانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنند. پارچه های مختلفی از کتان گرفته تا پارچه های ابریشمی ،ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و ... همه در این بازار یافت می شودعلاوه بر پارچه های زیبا،برخی ديگر از کالاها مانند صنايع دستی، کفش و دمپايي نيز در بازار پارچه دبی عرضه می شودتعداد زيادی فروشگاه از بازارهای، هند، تايلند، اندونزی و کره را در این بازار به اجناس خود را به معرض فروش گذاشته اند. قسمتی از بازار پارچه دبی با سقف های چوبی زيبايی پوشانده شده است.تور دبی زمستان 94درب بسياری از فروشگاه ها از چوب و به شکل درب های حجره های قديمی ساخته شده است. در نورپردازی اين بازار نيز از فانوس های قديمی استفاده شده است. گردشگران تور دبی می توانند خرید خوبی را در این بازار داشته باشند .

 

 


بازار مدینه الجمیرا دبی

بازار مدینه الجمیرا بازاری جذاب با معماری سنتی می باشد تور دبی زمستان 94که دارای رستوران های متعدد و ساحلی است. این بازار مکان عرضه ساخته های دستی و هنر های دست ساز می باشدمی توان گفت یکی از بهترین مراکز خرید دبی می باشد . اجناس معمولا سنتی است از بدلیجات و سنگ های قیمتی تزیینی تا لباس های حریر عربی، فرش و گلیم و تابلوهای کار دست را می توان آنجا یافت. سراسر این بازار بوی عطر و عود به مشام می رسد .این مرکز خرید دبی کمی شبیه به بازارهای سنتی قدیمی ایرانی است. مغازه ها همه در فضای دالان مانندی بصورت جلو باز قرار دارند و کف این دالان پوشیده از سنگ فرش های سنتی می باشند . گردشگران تور دبی اگر به وسایل سنتی علاقه مند می باشند می توانند سری هم به این بازار بزنند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

باغ وحش دبی 

یکی از مکانهای دیدنی دبی باغ وحش دبی است که هر سال بازدید کنندگان زیادی از داخل و خارج امارات را جذب می کند . این باغ وحش در منطقه جمیرا قرار گرفته و یکی از قدیمی ترین باغ وحش های شبه جزیره عربستان می باشد . در این باغ وحش نمونه های کمیابی از گربه وحشی عربی و شامپانزه نگهداری می شود . همچنین دویست نوع از پرندگان ماهی ها  پستانداران و خزندگان در این باغ وحش نگهداری می شود. از گونه های عربی این باغ وحش از قبیل مار  راسو و سوسمار غزال بز کوهی  غزال کوچک آفریقایی گوریل گرگ عربی گوسفند مخصوص شمال آفریقا  سیاه گوش  روباه  جوجه تیغی و ... موجود است که گردشگران تور دبی  می توانند از این باغ وحش زیبا دیدن فرمایند .تور دبی پاییز 94

 

 

دبی اسپورت سیتی  :

شهر ورزشی دبی یا دبی اسپورت سیتی در کنار بزرگراه امارت در جنوب جمیرا ویلاج قرار دارد . این شهر دارای طرح بسیار زیبایی می باشد و امکانات لازم برا یتمامی ورزشها در بالاترین سطح ممکن , پیش بینی شده است و مرکز جهانی بسیاری از رشته های ورزشی در آینده ای نه چندان دور خواهد بود . در کنار تاسیسات ورزشی و استادیوم های پیش بینی شده در دبی اسپورت سیتی امکانات اقامتی بسیار زیادی نیز در نظر گرفته شده است . برج اسپورتس 2 در غرب شهر ورزشی دبی قرار گرفته است و مشرف به زمین گلف می باشدتور دبی پاییز 94

 .

 

 

قسمت های مختلف دبی اسپورت سیتی :

استادیوم ها (مجتمع ورزشی): دبی اسپورت سیتی دارای 4 استادیوم پیشرفته و مجهز به آخرین فناوریهایی خواهد بود که قادر به برگزار یمسابقات مهم بین المللی هستند .

آکادمی های ورزشی

زمین گلف

امکانات و تاسیسات سایر ورزش ها

مناطق مسکونی و هتل ها

 

بالن سواری دبی 

تور بالن سواری دبی یکی از بهترین و محبوب ترین تفریحاتتوردبیمی باشد که شما می توانید به دور از زرق و برق شهر از بالن سواری هیجان انگیز بر فراز اقیانوسی از شن روان لذت ببرید و نظاره گر واحه های سبز زمردی، غزال های آفریقایی، آهو های سرگردان، شترها و همچنین طلوع بی نظیر آفتاب از پشت کوهستان Hajjar باشید و میهمان نوازی گرم مردم کویر را تجربه کنید. تمام این هیجانات تنها ۳۰ دقیقه از برج الخلیفه فاصله دارد.شما مي توانيد از درون بالن كه به ملايمت در هوا شناور است، هواي خنك سپيده دم را در حالي كه در ارتفاع چند متري بر فراز ريگزار سرخ شناور هستيد، حس كنيد و با شگفتي چشم اندازهايي را كه زيرپايتان پديدار مي شود را تماشا كنيد. در این سفر صحرا را از جايي ببينيد كه كمتر كسي ديده است و بيابان عظيم را بنگريد و به تماشاي كوههاي نا هموار هاجر در شرق بپردازيد و افق مدرن دبي را در غرب، نظاره كنيد. هزینه بلیط شامل سرویس رفت و آمد از هتل، 1 ساعت بالن سواری و نوشیدنی سبک میباشد. گردشگران تور دبی می توانند از سفر با بالن لذت ببرند .

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل اینترنشنال ترمینال دبی

هتل 5 ستاره اینترنشنال ترمینال در قسمت ترانزیت فرودگاه دبی واقع شده است. 14 رستوان مختلف در نزدیکی این هتل وجود دارد . که مسافران تور دبی پاییز 94 می توانند طعم غذاهای مختلف را در این رستوران بچشند. این هتل 530 اتاق دارد که اتاق های شیک آن دارای تلویزیون، مینی بار، چای | قهوه ساز و ... هستنددر اتاق بخار، سونا، استخر می توان به ریلکسیشن پرداخت. هتل اینترنشنال ترمینال 2 مرکز بیزنس دارد که برای مسافران کاری مفید می باشد. مغازه های بسیاری در اطراف هتل وجود دارد که می توان در آن ها به خرید پرداخت.

آدرس: P.O Box 35566, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل اینترنشنال ترمینال دبی

پینگ پونگ، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان.

در تور دبی 94 از این امکانات استفاده کنید

 

 

هتل اینترنشنال ترمینال دبی

اتاق هتل اینترنشنال ترمینال دبی

هتل اینترنشنال ترمینال دبی

 

رستوران هتل اینترنشنال ترمینال دبی

هتل اینترنشنال ترمینال دبی

استخر هتل اینترنشنال ترمینال دبی

 

هتل والدورف آستوریا دبی

 

هتل 5 ستاره والدورف آستوریا در جمیرا پالم دبی واقع شده و 319 اتاق و سوییت لوکس دارد که اتاق ها با چشم انداز زیبای خلیج فارس دارای امکانات تلویزیون، حمام، ... هستند. این هتل 200 متر ساحل اختصاصی و انواع تفریحات آبی دارد که مسافران تور دبی تعطیلات آذر 94  می توانند لحظات شادی را در آنجا سپری کنند. این هتل 6 رستوران متنوع و مختلف دارد
که انواع غذاهای خوشمزه بین المللی و عربی در آن  سرو می شود. فاصله هتل تا مارینا 10 دقیقه رانندگی و تا برخ خلیفه و دبی مال 30 دقیقه رانندگی است. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 35 دقیقه است. جمیرا پالم انتخاب مناسبی برای آن دسته از مسافرانی است که به ساحل و مراکز خرید لوکس علاقه مند هستند. 

آدرس: Palm Jumeirah, Crescent East, Plot C-34, Palm Jumeirah, 24988 Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل والدورف آستوریا دبی

ساحل اختصاصی، 2 استخر، زمین تنیس، ورزش های آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحان عصرگاهی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، خانه داری روزانه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

در تور دبی 94 از این امکانات لذت ببرید

 

هتل والدورف آستوریا دبی

هتل والدورف آستوریا دبی

هتل والدورف آستوریا دبی

اتاق هتل والدورف آستوریا دبی

هتل والدورف آستوریا دبی

رستوران هتل والدورف آستوریا دبی

هتل والدورف آستوریا دبی

باشگاه هتل والدورف آستوریا دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مسجد الفاروق دبی

 مسجد الفاروق در سال 1986 با مساحت 4200 متر مربع ساخته شد و در سال های 2003 و 2011 دوبار مورد نوسازی قرار گرفت. این مسجد ظرفیت بیش از 2000 نمازگزار را دارد و در معماری آن از معماری عثمانی الهام گرفته شده و معماری بیرونی آن شبیه مسجد سلطان احمد استانبول است. مسجد الفاروق 21 گنبد و 4 گلدسته دارد که ارتفاع گنبد اصلی آن 30 متر و ارتفاع گلدسته های آن 65 متر می باشد و 60 متخصص مراکشی معماری داخلی این مسجد را طراحی کرده اند. این مسجد دارای کتابخانه است که حدود 400 کتاب اسلامی و مذهبی در این کتابخانه وجود دارد. مسافران تور دبی آبان 94می توانند از این مسجد زیبا بازدید کنند. 

 

 

مسجد الفاروق دبی

مسجد الفاروق دبی

مسجد الفاروق دبی

مسجد الفاروق دبی

 

کافی شاپ یخی دبی

 

 

 

کافی شاپ یخی دبی اولین کافی شاپ در منطقه است که از یخ ساخته شده در دارای ظرفیت حدود 40 نفر است.کلیه میز و صندلی های این کافی شاپ از یخ درست شده و برای نشستن روی آن پوست مخصوص انداخته می شود.قبل از ورود به داخل کافی شاپ به هر کدام از مشتریان، لباس های مخصوص داده می شود تا از سرمای محیط در امان باشند. این کافی شاپ در مرکز شهر دبی قرار دارد و مسافران تور دبی آذر 94می توانند در حالی  که دمای بیرون 40 درجه است در داخل این کافی شاپ دنیایی از یخ را تجربه کنند.

 

کافی شاپ یخی دبی

 

کافی شاپ یخی دبی

 

کافی شاپ یخی دبی

 

کافی شاپ یخی دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل فیر مونت دبی

تور دبی هتل فیر مونت

هتل میر فونت دبی در سال 2002 در خیابان شیخ زائد روبروی مرکز تجارت جهانی ساخته شد اما دو سال بعد مجددا بازسازی شد. این هتل 5 ستاره دارای 394 اتاق تمیز و زیبا است که مسافران تور دبی آبان 94 با اقامت در این هتل می توانند در کمال آسایش در اتاق های آن استراحت کنند.

تور دبی هتل فیر مونت

 

تور دبی هتل فیر مونت

این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر فاصله دارد. از امکانات هتل می توان به سیستم تهویه مناسب , پذیرش 24 ساعته , آسانسور , کافه , رستوران , بار , استخر , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , اینترنت وایرلس , فروشگاه , صرافی و... اشاره کرد. رستوران این هتل بهترین آشپزهای دنیا را به خدمت گرفته تا غذاهای لذیذ و متنوعی را برای مهمانان خود سرو کنند. همچنین بنا به درخواست مسافران غذای آنها در اتاقشان نیز سرو می شود. گردشگران عزیز تور دبی آبان 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور دبی هتل فیر مونت

 

 

هتل هبتور گراند دبی

تور دبی هتل هبتور گراند

هتل هبتور گرند از هتل های 5 ستاره ساحل جمیرا می باشد که بسیار زیبا , شیک و لوکس می باشد. این هتل متشکل از 446 اتاق می باشد که بسیار زیبا و شیک می باشند. نماهای داخلی اتاق های آن باهم تفاوت دارد و طراحی بعضی اتاق ها به سبک قدیمی عربی می باشد که بخشی از تاریخ را به شما نشان می دهد. اتاق ها مجهز به تمام امکانات رفاهی می باشند و از اقامت در آن نهایت رضایت را خواهید داشت. فاصله هتل تا فرودگاه با ماشین 3 دقیقه و تا مرکز خرید امارات که بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه است تنها ده دقیقه فاصله دارد. علاوه بر این این هل دارای چشم انداز بی نظیری از خلیج همیشه فارس می باشد که شما مسافران عزیز تور دبی تعطیلات پاییز 94  که در این هتل اقامت دارید می توانید از دیدن آن لذت ببرید.

تور دبی هتل هبتور گراند

هتل هبتور دارای یک باغ بزرگ و زیبا , یک ساحل خصوصی تمیز و بی نظیر و 2 استخر در یک فضای مناسب و باز می باشد. مسافران عزیز تور دبی تعطیلات پاییز 94 علاوه بر این امکانات می توانند از حمام گرم این هتل برای استراحت خود استفاده کنند و در این مدت در آرامش کامل به سر ببرند.

تور دبی هتل هبتور گراند

و در نهایت می توان به رستوران های بی نظیر این هتل اشاره کرد که غذاهای متنوعی مانند غذای لبنانی , ایتالیایی , هندی , تایلندی و... را برای شما گردشگران عزیز توردبی سرو می کنند که طعم بی نظیری دارند و از نوش جان کردن آن ها نهایت لذت را خواهید برد.

تور دبی هتل هبتور گراند

 

 

 

هتل شرایتون جمیرا دبی

 تور دبی هتل شرایتون جمیرا

هتل شرایتون جمیرا از هتل های 5 ستاره منطقه دبی مارینا است که متشکل از 256 اتاق در 10 طبقه است. لابی این هتل به صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان خود می باشد.

تور دبی هتل شرایتون جمیرا

از امکانات این هتل می توان به استخر و فضای باز , رستوران با انواع غذاهای لذیذ چینی , استیک های استرالیایی و غذاهای دریایی , 6 سالن همایش , پارکینگ , سالن ماساژ و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور دبی مهر 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت کافی را ببرند.

تور دبی هتل شرایتون جمیرا

همچنین اتوبوس های هتل به صورت شبانه روزی در حال رفت و آمد بین مرکز شهر و هتل می باشند. از جمله عواملی که باعث جلب توجه مسافران عزیز تور دبی مهر 94 می شود سواحل جمیرا و باغ های عربی که این هتل را محاطره کرده اند. همچنین هتل شرایتون جمیرا در نزدیکی مسجد جمیرا , دانشگاه دبی , پارک آبی وایلد وادی , باشگاه گلف و کشتی رانی قرار دارد و گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند می توانند به راحتی به این مناطق و مراکز تفریحی دیدنی بروند.

فاصله هتل تا فرودگاه سی دقیقه با اتومبیل می باشد.

تور دبی هتل شرایتون جمیرا

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل بیبلوس دبی

تور دبی هتل بیبلوس

هتل بیبلوس دبی متشکل از 152 اتاق است. کارکنان این هتل با احترام فراوان از مهمانان و مسافران خود استقبال می کنند و آماده خدمت گذاری به آنان می باشند. از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به استخر , سونا , سالن بیلیارد , سالن پرتاب دارت , آرایشگاه , رستوران و... اشاره کرد. مسافران تور دبی مهر 94 با اقامت در هتل بیبلوس می توانند از خدمات ماساژ مرکز آب گرم آن بهره مند شوند و لذت ببرند. در این هتل برای رفاه مسافران یک صرافی نیز وجود دارد. از دیگر خدمات این هتل فراهم کردن اتومبیل کرایه به درخواست مسافران عزیز می باشد. در صورتی که مسافران توردبی بخواهند ترانسفر فرودگاهی در اختیارشان قرار میگیرد. هتل بیبلوس از بهترین هتل های 4 ستاره دبی می باشد. مسافران تور دبی مهر 94 نیز می توانند برنامه گردش خود را از هتل دریافت کنند تا از سفر خود لذت ببرند.

تور دبی هتل بیبلوس

 

تور دبی هتل بیبلوس

 

 

 

هتل ریویرا دبی

تور دبی هتل ریویرا

هتل ریویرا دبی یک هتل 4 ستاره است که در بهترین منطقه دبی قرار دارد زیرا به مناطق توریستی بسیار نزدیک است. همین امر باعث جلب توجه بیشتر توریست ها و مسافران عزیز تور دبی پاییز 94 به این هتل شده است. کارکنان هتل ریویرا با حفظ احترام مهمانان خود آماده خدمت گزاری به آن ها می باشند. این هتل متشکل از 109 است که بسیار زیبا و تمیز هستند.

تور دبی هتل ریویرا

از امکانات رفاهی هتل ریویرا وجود یک صرافی داخل آن می باشد و هم چنین به درخواست مسافران تور دبی پاییز 94 ترانسفر فرودگاهی در اختیار آن ها قرار می گیرد. رستوران این هتل دارای غذاهای لذیذ و بی نظیری است. اگر در این هتل اقامت کردید لذت چشیدن غذاهای رستوران آن را از دست ندهید.

تور دبی هتل ریویرا

 

 

 

هتل تریدرز دبی

تور دبی هتل تریدرز

هتل تریدرز از هتل های 4 ستاره و مدرن منطقه دیره دبی می باشد. خوب است مساران تور دبی بدانند که این هتل تنها 15 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. هتل تریدرز متشکل از 250 اتاق است که همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مناسب و تمام امکانات رفاهی لازم می باشند.

تور دبی هتل تریدرز

 

تور دبی هتل تریدرز

از دیگر اماکانات رفاهی این هتل می توان به ترانسفر فرودگاهی , پارکینگ , سالن بدنسازی , رستوران با انواع غذاهای لذیذ بین المللی و... اشاره کرد. رستوران این هتل انواع غذاها و خوراک های بین المللی را در محیطی آرام و بسیار زیبا برای مهمانان خود سرو می کند. مسافران تور دبی آبان 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تور دبی هتل تریدرز

 

تور دبی هتل تریدرز

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

رستوران های دبی

رستوران ژاپنی زوما (zuma) دبی

نام این رستوران در بین 100 رستوران برتر دنیا در سال 2012 به چشم می خورد . این رستوران در دو طبقه از میهمانان خود پذیرایی می کند . در طبقه پایین این رستوران انواع غذاهای ژاپنی سرو می شود و در طبقه بالای این رستوران با شکوه انواعی از نوشیدنی های خنک به مهمانان عرضه می شود .این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی پاییز 94 میگذارد.

رستوران ژاپنی زوما (zuma) دبی

 

رستوران ژاپنی زوما (zuma) دبی

غذای های این رستوران زیبا طعم بی نظیری دارند و در ظروف کوچک و عجیب سرو می شوند و همین مسئله باعث شده تا نظر بسیاری از گردشگران تور دبی آبان 94 به این رستوران جلب شود و برای یک وعده هم که شده در این رستوران به صرف غذا بپردازند . قیمت غذاهای این رستوران از 1000 درهم برای دو نفر شروع می شود .

 

رستوران ایرانی انار دبی

رستوران ایرانی انار دبی

 

رستوران ایرانی انار دبی دارای غذاهایی با کیفیت بالا , طراحی سنتی زیبا و چشم اندازی بی نظیر از برج های بادی در برج العرب و مدینه می باشد. این رستوران فاقد بوفه می باشد و قیمت تقریبا بالایی دارد.این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی پاییز 94 میگذارد. این رستوران ایرانی با غذاهای خوش طعم و دل پذیر و متنوع آماده ی پذیرایی از مسافران ایرانی عزیز تور دبی آبان 94 می باشد. 
آدرس رستوران انار دبی : بازارچه مدینت الجمیره

رستوران ایرانی انار دبی

 مطالب مرتبط:

رستوران ژاپنی زوما (zuma) دبی

رستوران ایرانی انار دبی

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی, بهترین رستوران های دبی , رستوران های درجه یک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

دیدنی های دبی 

شهر شناور دبی

شهر شناور یکی از پروژه های عظیم دبی می باشد . این پروژه گنجایش 50000 خانه را در خود دارد و انرژی آن از طریق نور خورشید تامین می شود و سوخت دیگری ندارد . این شهر افسانه ای زیبا که به شکل برگ زنبق و آبی رنگ می باشد قرار است با همکاری کشورهای امارات و هلند ساخته شود .مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.

 این شهر که به دلیل سوخت پاک آن به شهر سبز نیز معروف است به صورت شناور بر روی سطح آب است و قرار است تا سال 2100 آماده شود .مسافران تور دبی آبان 94 می توانند از این منطقه زیبا دیدن نمایند.

شهر شناور دبی

 

پارک زعبیل دبی

این پارک یکی از زیباترین پارک های دبی می باشد که در بزرگراه شیخ زائد واقع شده است .فضای سبز این پارک باعث شده تا خانواده های بسیاری برای استراحت و تفریح به این مکان زیبا رجوع کنند .مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.

از امکانات این پارک می توان به زمین گلف ، سالن تاتر ، سینما ای مکس ، مرکز برگزاری نمایشگاه و .. اشاره کرد . همچنین این پارک دارای وسعت زیادی است و مکان بسیار مناسبی برای تفریح و بازدید گردشگران تور دبی آبان 94 می باشد .

 پارک زعبیل دبی

 مطالب مرتبط:

شهر شناور دبی

پارک زعبیل دبی

تور لحظه آخری دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل های دبی

هتل رامی گست لاین دیره دبی

یکی از هتل های 2 ستاره دبی که به دلیل خدمات مناسب و قیمت خوب آن طرفداران بسیاری دارد هتل رامی گست لاین دیره دبی است.اين هتل 70 اتاق دارد. اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوي مسافرين مي باشند.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايی نظير بيليارد شرکت کنند.این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی آبان 94 ارائه میدهد.

در صورت تمایل به گردش در دبی میتوانید از کارکنان هتل راهنمایی بگیرید. کارکنان هتل رامی گست لاین دیره دبی آماده کمک به شما در این زمینه هستند. مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا بهترین لحظات را برای خود رقم بزنند.

هتل رامی گست لاین دیره دبی

هتل رامی گست لاین دیره دبی

 

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا 171 اتاق دارد. کارکنان این هتل که از هتل های 2 ستاره دبی است مهربان و با دقت ، آماده خدمت رسانی میباشند. اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.کارکنان پذيرش هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا ، شبانه روز پاسخگوي مسافرين مي باشند.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی آبان 94 ارائه میدهد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.

این هتلِ مناسب خانواده و مناسبِ سفرهای کاری، فعالیت‌‏های متنوعی را برای مهمانان فراهم می‌‏کند از جمله خرید، اسکی، رستوران‏‌های مختلف، ساحل و سرگرمی‏‌های دیگر. هتل در مجموع ۲۴۴ اتاق دارد که در ۵طبقه قرار گرفته‌‏اند. در این ساختمانِ مجهز به سیستم تهویه‌ی مطبوع، استقبال از مهمانان در لابی هتل با پذیرش و چک‌اوتِ ۲۴ساعته صورت می‏‌گیرد. تسهیلات هتل عبارت‏ند از روزنامه، بار و رستوران، شبکه‌ی اینترنت بی‏‌سیم و خدمات خشک‌‏شویی. مسافرانی که با ماشین سفر کرده‏‌اند، می‏‌توانند از پارکینگ نزدیک هتل استفاده کنند. در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین لحظات را در این هتل سپری کنید.

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

 

هتل تایم اسکور دیره دبی

اتاق های هتل تایم اسکور دبی دارای تهویه مطبوع هستند. اتاق های با رنگ های روشن آراسته شده اند و هر اتاق دارای ال سی دی است.حمام های اتاق ها بسیار راحت هستند. هتل دارای کافی شاپ است و اینترنت رایگان در لابی هتل در اختیار مسافران تور دبی آبان 94 است.پذیرش هتل نیز به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران است. از این هتل به راحتی می توانید بهتفریحات دبی ،مکان‌هاي باستاني دبی ، مناطق اصلی دبی، پارک های ساحلی دبی ، مراکز خرید دبی درسترسی داشته باشید. برای رزرو تور دبی در هتل تایم اسکور با ما تماس بگیرید.در تور دبی پاییز 94میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

هتل تایم اسکور دیره دبی

هتل تایم اسکور دیره دبی

 مطالب مرتبط:

هتل رامی گست لاین دیره دبی

 

هتل هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

هتل تایم اسکور دیره دبی

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

پارکهای معروف دبی

 

پارک زعبیل دبی به عنوان یکی از مراکز مهم تفریحی در دبی به شمار می رود که عصرها مملو از توریست های تور دبی است که برای گذران اوقات فراغت به دبی می روند.این پارک دبی دارای انواع امکانات تفریحی متنوعی است. برای نمونه فضای سبز بسیار وسیع آن محل نشستن اهالی است و هیچ گونه محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.از ویژگی های ممتاز این مرکز تفریحی و پارک زیبا، وجود مرکز تجاری مشهور دبی در نزدیکی آن است. در تور لحظه آخری دبی حتما از این پارک دیدن کنید.خیابان مشهور کرامه نیز در نزدیکی پارک واقع است. منظره خور دبی نیز از پارک قابل مشاهده است. سالن تئاتر دبی ۳ در این پارک گنجایش ۲۰۰۰ نفر را دارد که محل مناسبی برای همایش های ملی سالانه است.

 

 

باغ معجزه دبی در روز ولنتاين ۲۰۱۳ از باغ بسیار زیبایی در میان صحرای گرم دبی رونمایی شد. این باغ که باغ معجزه نام گرفته است، یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی تور دبی 94 به حساب می آید که بسیار دیدنی است.گفتنی است که این محیط زیبا از ۴۵ میلیون گل درست شده است. این باغ دارای طولانی ترین دیوار گل در دنیا است به همین دلیل، نامزد ثبت رکورد گینس است. علاوه بر تنوع گل ها، باید بدانید که مهندسی طراحی گل ها و درخت ها نیز خود نوعی جاذبه ی گردشگری تور دبی به حساب می آید که افراد هنرمند را به وجد می آورد. حلقه های زیبای گل که به شکل قلب و هلالی ساخته شده اند، محیط را بسیار زیبا کرده اند.این باغ دارای مناطق مختلفی است که هر کدام از باغ ها دارای طرح های خاص خود هستند که در محوطه های عمودی و افقی با چترهای سایه ای رنگارنگ پوشیده شده اند.

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارکهای معروف دبی , دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

تفریحات معروف در دبی

تور بالن سواری دبی یکی از بهترین و محبوب ترین تفریحات تور دبی می باشد که شما می توانید به دور از زرق و برق شهر از بالن سواری هیجان انگیز بر فراز اقیانوسی از شن روان لذت ببرید و نظاره گر واحه های سبز زمردی، غزال های آفریقایی، آهو های سرگردان، شترها و همچنین طلوع بی نظیر آفتاب از پشت کوهستان Hajjar باشید و میهمان نوازی گرم مردم کویر را تجربه کنید. بهره بردن از این تفریح برای مسافران تور دبی سرشار از هیجان می باشد.و تمام این هیجانات تنها ۳۰ دقیقه از برج الخلیفه فاصله دارد.شما مي توانيد از درون بالن كه به ملايمت در هوا شناور است، هواي خنك سپيده دم را در حالي كه در ارتفاع چند متري بر فراز ريگزار سرخ شناور هستيد، حس كنيد و با شگفتي چشم اندازهايي را كه زيرپايتان پديدار مي شود را تماشا كنيد. در این سفر صحرا را از جايي ببينيد كه كمتر كسي ديده است و بيابان عظيم را بنگريد و به تماشاي كوههاي نا هموار هاجر در شرق بپردازيد و افق مدرن دبي را در غرب، نظاره كنيد. هزینه بلیط برای مسافران تور دبی تعطیلات مهر 94 شامل سرویس رفت و آمد از هتل، 1 ساعت بالن سواری و نوشیدنی سبک میباشد.

 

 

 

یکی از لذت بخش ترین تفریحات دبی که گردشگران تور دبی باید برای استفاده از این تور باید حتما وقت رزرو کنند و مسلما به دلایل امنیتی کپی گذر نامه خود را همراه داشته باشند تور هلیکوپتر دبی است .تماشای دبی با پرواز هلیکوپتر بر فراز آسمان دبی تجربه ای خاص و خاطره انگیز است. با پرواز بر در آسمان دبی میتوانید این منطقه را با تمام دیدنی های دبی ،هتل های دبی از جمله هتل 7 ستاره جهان ،هتل برج العرب، جزایر پالم دبی ببینید.با پرواز بالای جزیره جهان که به شکل قاره ها و کشورهای جهان است حس خوشایندی به مسافران تور دبی دست میدهد.مدت این تور به طور معمول 15 دقیقه بود و غالب پرواز ها با 4 یا نهایتا 5 مسافر انجام خواهد شد. برخی آژانس های مسافرتی که خدمات تور دبی  پاییز 94 را ارائه می دهند،تخفیف هایی برای تور هلیکوپتر در نظر میگیرند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات معروف در دبی , تفریحات دبی , بهترین تفریحات دبی , تفریحات جذاب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتلهای سه ستاره معروف دبی

 

هتل صدف دبی یک هتل ۳ ستاره می باشد که با توجه به قیمت از امکانات و خدمات خوبی برخوردار است.این هتل در منطقه دیره و نزدیک به میدان ماهی واقع شده است که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی برای مسافرین تور دبی حدود ۱۴ دقیقه می باشد همچنین با یک پیاده روی می توان به بازار مرشد رسید.هتل صدف (Sadaf) دارای یک رستوران بین المللی می باشد که در آن اکثر غذاها طبخ و سرو میشوند. اتاق های این هتل در حد یک هتل ۳ ستاره بسیار مناسب هستند و از محیط خوب و زیبایی برخوردارند .همچنین اتاق های هتل صدف (Sadaf) دارای سرویس ۲۴ ساعته هم می باشند.

امانات رفاهی این هتل برای مسافرین تور دبی آبان 94 شامل :

رستوران, خشکشویی, استخر سرباز, استخر سرپوشیده, جکوزی, باشگاه بدنسازی, تنیس, بیلیارد, ساحل اختصاصی, ورزشهای آبی, اجاره دوچرخه, اینترنت رایگان, ماساژ, سونا, سرویس رایگان رفت و آمد, تنیس, استخر ویژه کودکان, سالن بازی ویژه کودکان , بیلیارد و .... می باشد.

 

 

 

هتل لند مارک یکی  از مجلل ترین هتل های 3 ستاره دبی می باشد که در منطقه دیره ، خیابان عمر بن خطاب و میدان الناصر واقع شده است و در مجاورت مراکز تجاری و بانک ها قرار داشته و دارای ساختمانی با معماری معاصر می باشد . موقعیت قراگیری هتل و نزدیکی به سینما ، مراکز دیدنی و خرید ، از برتری های این هتل مجهز به شمار می رود . دو ایستگاه اتوبوس در مقابل هتل وجود دارد که گردشگران تور دبی را به سمت بازار طلا هدایت می کنند . پذیرش سریع ، جو صمیمانه ، رفتار محترمانه پرسنل و مدریت کار آمد هتل سبب شده تا این هتل سه ستاره از محبوبیت زیادی بین گرشگران تور دبی برخوردار باشد  . هتل لند مارک از 168 اتاق استاندارد ، پاک و بدون سیگار تشکیل شده است . برخورداری از دکوراسیونی مدرن ، طبقه های چوبی و استفاده از رنگ هایی ملایم فضای اتاق ها را برای مسافران تور دبی 94 رویایی کرده است.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل آسیانا دبی نزدیکی مرکز خرید ریف دبی واقع شده و دارای یک استخر در فضای باز و آبگرم می باشد. اتاق های هتل دارای سیستم تهویه، تلویزیون و یک بار کوچک هستند. میهمانان تور دبی مهر 94 می توانند از امکانات تفریحی هتل مثل باشگاه ورزشی و استخر آن استفاده کنند. انواع غذا و نوشیدنی های بین المللی در رستوران های هتل سرو می شود. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی ۱۰ دقیقه فاصله دارد. کارکنان این هتل به زبان های مختلف صحبت می کنند.

از امکانات این هتل آسیانا دبی برای مسافرین تور دبی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

فعالیت های تفریحی : سونا، باشگاه ورزشی، آبگرم، ماساژ , غذا و نوشیدنی , رستوران ,  اینترنت بی سیم رایگان درلابی هتل و در اتاق ها , پارکینگ , سرویس دهی ۲۴ ساعته , دربان, رختشورخانه , خشکشویی, سالن برگزاری جلسات , مرکز تجاری , کرایه اتومبیل, صرافخانه ,  دستگاه خودپرداز در هتل , فروشگاه ,  پرستار بچه ,  مرکز تجاری, روزنامه, آسانسور, آرایشگاه, امکانات ویژه معلولین, سوئیت خانوادگی, ترانسفر فرودگاهی , آرایشگاه، فکس و کپی.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسیانا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

در تور دبی پاییز 94 خرید از دبی مال را از دست ندهید. دبی مال یکی از بزرگترین و زیبا ترین و بی نظیر ترین مراکز خرید در خاورمیانه است که بسیار با شکوه است و به عنوان بخشی از پروژه گرانقیمت برج خلیفه در دبی به حساب می آید. این برج مرتفع ترین برج جهان است و این مرکز خرید هم ۱۲۵۰ واحد فروشگاهی دارد تا بتواند تمام سلایق را در برگیرد. این مرکز خرید در سال 2008 رونمایی شده و همچنان با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد.از جمله چیزهایی که می توانید در دبی مال ببینید، فواره های آبی، بازار طلای دبی, آکواریوم های بزرگ، شهر بازی برای بچه ها و سالن غذاخوری بین المللی است . پارکینگ دبی مال ۱۴ هزار اتومبیل را می تواند در خود جای دهد پس نگران اتومبیل خود نباشید. اگر هنگام ناهار یا شام هنوز درگیر خرید بودید می توانید از رستوران ها و کافی شاپ های این مرکز برای تجدید روحیه و تجدید قوا استفاده کنید. از این ۱۶۰ رستوران که در این مکان وجود دارد ۳۰۰۰ مهمان در تور لحظه آخری دبی می توانند استفاده کنند.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید دبی مال ,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل رامادا دیره دبی ، اقامت لوکسی را در موقعیتی عالی، در قلب منطقه Bur دبی و چند قدمی مرکز خرید Burjuman به میهمانان ارائه میدهد.میهمانان میتوانند در اتاقهای بزرگ و راحت خود استراحت نموده و از لوازم مدرن و امکانات رفاهی آن لذت ببرند. خدمات عالی اداری هتل در اختیار مسافرین تور دبی 94 کاری قرار گرفته است. علاقه مندان میتوانند در مرکز مدرن بدنسازی کالری سوزانده و یا در استخر به آبتنی بپردازند.هتل، بزرگترین نقاشی شیشه ای را در جهان به خود اختصاص داده و فضای داخلی فوق العاده ای را برای تعطیلات گردشگران در شهر دبی، طراحی کرده است. رستوران های متعدد هتل، شب ها، با سرو خوراکهای خوشمزه بین المللی از میهانان تور دبی پذیرایی میکنند. پارکینگ رایگان برای آن دسته ازمیهانانی که دارای اتومیبل میباشند و نیز وجود تاکسی های متعدد درست در مقابل هتل از دیگر مزایای هتل به شمار میرود. در اندک زمانی پیاده، میتوان به بسیاری از رستورانها، تریاها و همچنین مراکز عمده تجاری شهر دبی دست یافت.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل رامادا دیره دبی ,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل گرند حیات یکی از بهترین هتلهای دبی در باغ زیبا و چشم نوازی قرار دارد که دارای 14 رستوران  و کافه  است و امکان استفاده از چشمه آبگرم هم در هتل وجود دارد . اتاق های هتل گرند حیات دبی به شیوه مدرن آراسته شده اند .هتل گرند حیات دبی یک هتل بسیار عالی و با کیفیت است که خواهان و دوست داران بسیاری دارد. این هتل حدود ده سال پیش یعنی در سال ۲۰۰۳ ساخته شده است .هتل دارای فروشگاه هایی است که تمام چیزهایی که ممکن است بدان نیاز پیدا کنید را دارند.رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی ارائه می دهند.امید است در تور دبی پاییز 94 این هتل بتواند اقامتی آرام و مفرح برای مسافرین تور دبی به ارمغان بیاورد. البته کباب های این هتل بسیار مشهور است که توصیه می کنیم یک بار هم که شده از آن امتحان کنید. هتل گرند حیات تنها ۱۰ دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد و همچنین میتوانید از اتومبیل های هتل نیز برای رفتن به فرودگاه استفاده کنید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند حیات دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل برج العرب مجلل ترین هتل خاورمیانه است که با 321 متر ارتفاع، میتوان گفت یکی از بلند قامت ترین هتل های جهان محسوب می شود. هتل برج العرب بر روی یک جزیره مصنوعی بنا شده که 280 متر از ساحل فاصله دارد. هتل برج العرب لوکس ترین سوئیت های ممکن را در اختیار میهمانان ویژه ی خود برای یک اقامت بی همتا در در تور دبی مهر 94 سواحل طلایی دبی می گذارد. کوچکترین سوئیت هتل 169 متر مربع و بزرگترین آن 780 متر مربع است. هفت طبقه از این هتل زیبا در زیر دریا و به صورت آکواریوم می باشد. این هتل دارای ۶۰ طبقه‌ است و تمام قسمت های هتل از بهترین متریال موجود در جهان ساخته شده و دکوراسیون داخلی هتل توسط هنرمندان مطرح جهان به سبک کلاسیک طراحی و اجرا شده است.تمامی اطاق های این هتل از نوع سوئیت های دوبلکس می باشند که با طلا طراحی شده اند. این هتل دارای رستوران های متنوعی می باشد که می توان غذا را در رستوران المنتها صرف کرد که 200 متر از سطح دریا بالاتر است و میهمانان تور دبی برای رسیدن به آن از آسانسور شیشه ای استفاده می کنند تا منظره نابی که در این ارتفاع قابل رویت است نهایت استفاده را ببرند.

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل برج العرب دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 یکی از جاذبه های گردشگری دبی دهکده میراث می باشد که در آن میتوانید با آداب و رسوم مختلف دبی و دیگر کشورهای خاورمیانه آشنا شوید. در دهکده میراث فروشنده ها اجناسی چون سرامیک تا وسایل بافتنی و دستی و حتی چوب های طرح دار و تراشیده را به فروش می رسانند. هنر مندانی که صنابع دستی را می سازند در کنار فروشگاه ها در طول روز در حال کار هستند و شما می توانید ساخت و ساز آنان را به طور لایو و زنده مشاهده نمایید.روش استخراج مروارید به شیوه قدیم و حتی زندگی در ادوار قدیم در این بخش به خوبی به نمایش گذاشته شده است.مسافرین تور دبی برای دیدار از این شهرک نیازی نیست پولی پرداخت کنند. بلکه همه روزه می توانند به این محل رفته و از آن دیدار کنند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دهکده میراث در دبی ,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 مرکز خريد ابن بطوطه واقع در اتوبان شيخ زايد نزديک به مرکز خرید جبل علی جزو بهترین مراکز خرید دبی است که شرکت معتبر و معروف نخيل، ساخت و اتمام آنرا به عهده گرفته است .این مرکز خرید به شش قسمت  بخش چين ، بخش هند ، بخش پارسي ، بخش مصر، بخش تونس و بخش آندلس  تقسیم شده است. هر قسمت معماري و طراحي و ديزاين مخصوص به آن کشور را داراست.در حقیقت اين مرکز خريد، جزو مناطق گردشگري تور دبي نیز می باشد .رنگ ها، نقش ديوارها ، مدل سقف و مغازه ها در هر قسمت برگرفته از معماري همان قسمت ملیت ها می باشد و فرهنگ و آداب و رسوم و فضاي آن مليت را در ذهن بيننده مجسم مي کند. ضمن اينکه سوپرمارکت بزرگ و معتبر جيانت نيز در آنجا قرار دارد  و داراي رستوران هاي فست فود و سينماي بزرگ برای مراجعین تور دبی مرداد 94 نيز مي باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید ابن بطوطه در دبی ,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

مرکز خرید وافی سیتی يکي از لوکس ترين مراکز خريد دبي مي باشد که معماري اين مرکز خرید از معماري مصر و ساير آثار باستاني اين کشور الهام گرفته است. از زیبایی های این مرکز خرید وجود چندين هرم شيشه اي خيره کننده در سقف اين مرکز می باشد که به طرز بسيار زيبايي طراحي و رنگ آميزي شده اند و چنين مجسمه از فراعنه مصر در بيرون مرکز بر زيبايي خاص اين مرکز افزوده اند.قيمت ها نيز به همين جهت تا حدودي با ساير مراکز خريد متفاوت مي باشد.مرکز خرید وافي سيتي دبی در چهار طبقه بنا شده است. در کنار بوتيک ها و فروشگاه هاي لوکس اين مرکز، تعدادي رستوران و کافي شاپ و يک مجموعه تفريحي برای مسافرین تور دبی شهریور 94 نيز در نظر گرفته شده است. مرکز تفريحي و سرگرمي اين مرکز که در طبقه سوم آن قرار دارد يکي از محل هاي بسيار جذاب براي کودکان و نوجوانان در تور دبی مي باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید وافی سیتی دبی ,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

 هتل 4 ستاره  و محبوب لوتوس بوتیک دبی در منطقه پر رفت و آمد دیره از فاصله کوتاهی تا فرودگاه و مرکز شهر دبی قرار گرفته است.هتل در مجموع دارای 80 اتاق و سوئیت مدرن بوده که هریک بزرگ، راحت و مشرف به چشم اندازی از شهر میباشند.هتل همچنین با داشتن بزرگترین اتاق میهمان در کل شهر با متوسط بزرگی 47 متر مربع به خود میبالد.میهمانان تور دبی تابستان 94 میتوانند به دلخواه خود در یکی از 3 رستوران هتل به صرف انواع خوراکهای کشورهای خاور دور و جنوب آسیا بپردازند. کافی شاپ شبانه روزی نیز انواع خوراکهای بین المللی را سرو میکند.از امکانات رفاهی هتل میتوان به استخر بام با دمای کنترل شده، ایوان آفتاب، ورزشگاه پیشرفته و مرکز سلامتی ارائه دهنده انواع معالجات و ماساژها اشاره کرد.هتل وسایل ایاب و ذهاب قابل تمجیدی را به فرودگاه شهر دبی، ساحل Mamzar و بازارهای متعدد شهر در اختیار علاقه مندان تور دبی قرار داده است.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل لوتوس دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل نووتل البرشا دبی مشرف بر خیابان مهم و شناخته شده شیخ زاید بوده و از آنجا که در مرکز شهر قرار گرفته، دسترسی آسانی به تمام مراکز مهم تجاری و جاذبه های تفریحی را در تور دبی ارائه می کند. هتل چهار ستاره نووتل البرشا، در چند قدمی ایستگاه متروی Sharaf DG دبی واقع شده و از مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates) ,  پیست اسکی دبی ,  ساحل جمیرا، بازار شهر (Souk Madinat)، دبی مال، برج خلیفه و مرکز تجارت جهانی در دبی نیز فاصله اندکی دارد. این هتل دارای 41 طبقه , 465 اتاق و سوئیت، 5 رستوران و بار، مرکز سلامت و تناسب اندام، اسپا، باشگاه کودکان و پارکینگ اختصاصی است. از دیگر امکانات این اقامتگاه زیبا برای مسافرین تور دبی شهریور 94 می توان به استخر آب گرم در فضای باز، استخر طبیعی، اتاق بخار، سونا، خدمات ماساژ، اسکی، سالن آرایش مو، وای فای، بوتیک، فروشگاه روزنامه، خشکشویی، صرافی و... اشاره کرد. 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل نووتل البرشا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل جواهر گاردن هتل 4 ستاره و مجللی است که در سال 2004 و در 8 طبقه احداث گردید . این هتل مجهز در منطقه دیره قرار گرفته و در مجاورت فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد به نحوی که فاصله 2 کیلومتری بین هتل تا فرودگاه را پیاده در 4 دقیقه می توان طی کرد.سرویس دهی در این هتل 4 ستاره به صورت آل ( صبحانه و ناهار) بوده و خدماتی نوین به میهمانان تور دبی مرداد 94 ارائه می شود تا رضایت گردشگران تامین شده و با خاطرانی خوش هتل را ترک نمایند .این هتل متشکل از 108 اتاق خانوادگی ، اتاق با امکانات ویژه برای معلولان و سوئیت استاندارد و مدرن است که دارای متراژ و تزییناتی متفاوت بوده که از رنگ هایی زیبا و آرامش بخش در طراحی آن استفاده شده است . مبلمان چوبی مدرن و پنجره هایی بزرگ با نور گیر عالی که از چشم انداز شهر زیبای دبی بهره مند است نیز یکی دیگر از برتری های این اتاق های لوکس است .لذیذ ترین خوراک های دریایی و غذاهای بین المللی نیز در این مکان سرو شده و در اختیار میهمانان تور دبی  قرار میگیرد . صبحانه نیز به صورت بوفه سرو می گردد . خدمات شبانه روزی کارکنان هتل کمک می کند تا این امکانات در نظر گردشگران تور دبی پر رنگ تر به نظر آمده و آنان را راضی نماید .

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل جواهر گاردن دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل رز ریحان دبی

 

هتل رز ریحان دبی

هتل رز ریحان تور دبی در خیابان شیخ زاید واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره دبی می باشد. این هتل در مجموع 72 طبقه دارد و  462 اتاق دارد. در کنار این هتل و در نزدیکی مسافران تور دبی ایستگاه مترو و ساختمان مرکز اقتصاد بین المللی دبی و ساختمان مرکز تجارت جهانی قرار گرفته است. همچنین در فاصله 15 کیلومتری از هتل مسافران تور دبی فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. در فاصله 7 کیلومتری از هتل مناطق آزاد اقتصادی مدیا سیتی و اینترنت سیتی واقع شده است. در فاصله 10 دقیقه ای از هتل مسافران تور دبی فرودگاه بین المللی دبی قرار گرفته است. در ضمن این هتل به نام دومین هتل بلند دنیا در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است.

 

 

تصویر هتل رز ریحان دبی

تصویر هتل رز ریحان دبی

تصویر هتل رز ریحان دبی

تصویر استخر هتل رز ریحان دبی

تصویر هتل رز ریحان دبی

امکانات هتل شامل:

رستوران ویژه مسافران تور دبی، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، خدمات پزشکی، فروشگاه، کافی شاپ، ماساژ، تیراندازی با کمان، ژیمناستیک، مجهز به سیستم تهویه ویژه مسافران تور دبی، آسانسور، صرافی، سالن ورزشی، آرایشگاه، سونا، جکوزی، سرویس اینترنت وای فای، خدمات خانه داری ویژه مسافران تور دبی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، استخر روباز و سرپوشیده و… می باشد.

 

تصویر اتاق هتل رز ریحان دبی

تصویر هتل رز ریحان دبی

تصویر اتاق هتل رز ریحان دبی

تصویر هتل رز ریحان دبی

تصویر اتاق هتل رز ریحان دبی

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل رز ریحان دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل ملیا دبی

در تور دبی مرداد 94 از امکانات این هتل زیبا لذت خواهید برد. هتل 5 ستاره ملیا در بر دبی قرار دارد و فاصله کمی تا منطقه تجاری و خرید دبی، موزه دبی، خور دبی  دارد. این هتل 14/5 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد.

در تور دبی 94هتل ملیا دارای 2 رستوران است که در آن غذاهای بین المللی و عربی سرو می شود. این هتل دارای 164 اتاق می باشد و اتاق ها دارای امکانات مینی بار، چای/قهوه ساز، تلفن، تلویزیون، یخچال، دمپایی، روم سرویس و …  می باشند.

در تور دبی 94می توانند در این هتل اوقات خوشی داشته باشند.

امکانات هتل ملیا دبی

اسپا، وای فای،پارکینگ رایگان، ماساژ، سونا، خدمات تور، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، فکس، کپی، سالن آرایش، ترانسفر فرودگاهی، اجاره اتومبیل، نگهداری از کودکان و …

در تور دبی تابستان 94  از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

هتل ملیا دبی

هتل ملیا دبی

هتل ملیا دبی

اتاق هتل ملیا دبی

هتل ملیا دبی

رستوران هتل ملیا دبی

هتل ملیا دبی

استخر هتل ملیا دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ملیا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mary

هتل اوبروی دبی

در تور دبی 94 هتل 5 ستاره اوبروی دبی در خیابان شیخ زاید در منطقه برج قرار دارد و 5 دقیقه رانندگی تا دبی مال فاصله دارد و فرودگاه بین المللی دبی نیز در 18 کیلومتری این هتل است. هتل اوبرای چشم انداز زیبایی از برج خلیفه دارد.

در تور دبی 94 این هتل دارای 252 اتاق است که کلیه اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، امکانات تهیه چای/قهوه می باشند و دارای بالکن یا پنجره های بزرگ قدی هستند. این هتل دارای آبگرم است که هزینه دارد و در آن انواع خدمات ماساژ ارائه می شود. در تور دبی تعطیلات مرداد 94 از بودن در این هتل لذت خواهید برد.

امکانات هتل اوبروی دبی

باشگاه، مرکز بیزنس، 3 رستوران، وای فای رایگان، کلاس یوگا، ماساژ، صبحانه رایگان، روم سرویس و …

در تور دبی تعطیلات تابستان 94 از امکانات متنوع این هتل لذت خواهید برد.
 

هتل اوبروی دبی

هتل اوبروی دبی

هتل اوبروی دبی

اتاق هتل اوبروی دبی

هتل اوبروی دبی

رستوران هتل اوبروی دبی

هتل اوبروی دبی

تالار هتل اوبروی دبی

هتل اوبروی دبی

استخر هتل اوبروی دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل اوبروی دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد